loading...
میهن من
معین بازدید : 7 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی سفید کننده دندان

 

خرید اینترنتی سفید کننده دندان - اگر دندان هایی زرد و بد شکل دارید و سال هاست که مسواک نزده اید و یکباره به این فکر افتاده اید که چگونه و از چه روشی سریعا رنگ دندان های زرد و بد رنگ خود را دوباره سفید نمایید ما به شما خرید سفید کننده دندان را پیشنهاد می دهیم.با استفاده از این محصول دیگر نیاز نیست که وقت و هزینه  خود را برای رفتن به دندان پزشک هدر دهید.کافیست تا طبق دستور مصرف به صورت منظم از این سفید کننده دندان استفاده کرده و پس از مدت کوتاهی اثرات انرا در خود مشاهده نمایید.

این محصول  بر خلاف سایر سفید کننده های موجود در بازار دارای عملکردی واقعا  منحصر به فرد و با کیفیت بوده و راه حلی سریع و مطمئن برای این کار محسوب می شود.این محصول  دندان هایی براق و یکدست سفید را به شما هدیه می دهد وبا کمترین هزینه و صرف کمترین وقت همان نتیجه ای را خواهید گرفت که می خواستید.پك سفید كننده ی دندان شامل خمیر دندان سفید كننده و محلول بلیچینگ و قالب دندان مخصوص استفاده در منزل به همراه روش استفاده ی بسیار آسان می باشد .این محصول ساخت كشور آلمان می باشد و هیچگونه آسیبی به مینای دندان وارد نمی كند وكاملا تست شده است. پس اگر شما می خواهید دندان های سفید و لبخندی زیبا ودلنشین داشته باشید سیستم White Light تمامی انتظارات شما را تنها در عرض 10 دقیقه بر آورد می کند.

 

 

 

خرید اینترنتی سفید کننده دندان

ما در فروشگاه البرز خرید برای رفاه حال شما مشتریان عزیز امکان خرید پستی این محصول را فراهم آورده ایم و همین الان می توانید انرا از فروشگاه ما سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

سفید کننده دندانی  که ما برای شما ارسال می کنیم شامل موارد زیر می باشد:
 
- چراغ سفید کننده
- سر لرزشی
- قالبهای پیشرفته دندان
- دفترچه راهنما و راز های زیبایی دندان
- ژل سفید کننده
- 2 عدد باطری Lithium CR2025

تنها در عرض 10 دقیقه خواهید دید که چقدر اثر گذاری قوث و منحصر به فردی داشته و قدرت مانداری بالایی نیز دارد.

 

 

کلمات کلیدی:

سفید کننده دندان , خرید سفید کننده دندان , خرید اینترنتی سفید کننده دندان

 

=====================================================

خرید دستگاه بافت مو

 

خرید دستگاه بافت مو  - اگر به دنبال مدل های مختلف و زیبا برای موهای خود هستید و دوست دارید تا هر روزبا یک  مدل مو در میان دوستان وخانواده خود ظاهر شوید ما به شما خرید دستگاه بافت مو را توصیه می کنیم.این دستگاه با قابلیت بسیار بالا و استفاده بسیار راحت می تواند در وقت و هزینه شما بسیار صرفه جویی کرده و به جای اینکه هر بار برای هر مدل مو هزینه های زیادی را متقبل شوید با یک بار خرید دستگاه بافت مو دیگر نیاز نیست هیچ گونه هزینه ای انجام دهید.

ما در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان امکان خرید دستگاه بافت مو را به صورت اینترنتی فراهم آورده ایم.همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی  سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

  

نحوه استفاده از این دستگاه بسیار راحت بوده و در زمانی کوتاه می توانید خودتان  انواع مدل های مختلف را پیاده سازی کرده و هر روز با تنوعی جدید در جمع دوستان خود حاضر شوید و موجب تعجب همکان شوید.سیستم 4 شاخه این دستگاه بافت مو قابلیت های انرا افزایش داده و بوسیله ان می توانید انواع مدل های آفریقایی که جدیدا بسیار مد شده است را برای خود انجام دهید.

از این پس  دیگر نگران  اماده ساختن خود برای رفتن به مهمانی ها و مجالس نداشته باشید و با خیالی راحت تنها در عرض چند دقیقه مدل دلخواه خود را پیاده سازی کنید.بهترین زمان استفاده از این دستگاه موقعی است که شما موهای خود را شسته باشید و انها را به صورت نیمه خشک در آورید و سپس بوسیله ان مدل  دلخواه خود را پیاده سازی کنید.

 

 

کلمات کلیدی:

خرید دستگاه بافت مو, بافت مو ,دستگاه بافت مو ,خرید پستی دستگاه بافت مو , خرید اینترنتی بافت مو


========================================================

خرید ست مژه مصنوعی

 

خرید ست مژه مصنوعی - اگر به دنبال زیبایی منحصر به فرد چشما خود هستید و دوست تا بر هر نگاه همه را مجذوب خود نمایید ما استفاده از ست مژه مصنوعی را به شما پیشنهاد می کنیم.این دارای سه سایز کوچک و متوسط و بزرگ بوده و به زیبایی چشما شما کمک فروانی خواهد کرد. یکی از بزرگترین مزیت استفاده از این ست مژه استفاده آسان و بدون دردسر آن می باشد.

شما براحتی هر زمان که بخواهید می توانید مژه مصنوعی را در چشمان خود طوری جا سازی نمایید که اصلا فاصله ای میان مژه اصلی و مژه مصنوعی ایجاد نشود و باعث بد شکل شدن کار نشود.ما در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان امکان خرید مژه مصنوعی را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

    البته توصیه می شود اگر دوست دارید تا این محصول به بهترین شکل خود در چشمان شما قرار گیرد و هیچ کس متوجه مصنوعی بودن انها نشود ابتدا مژه های اصلی خود را با فر مژه فر داده و سپس از این ست مژه مصنوعی استفاده نمایید.
  بهتر است مژه ها کمی نم دار باشند یعنی این کار را پس از شستشوی صورت و چشمها و ترجیحا بعد از حمام انجام دهید تا نتیجه ی بهتری داشته باشد،بعد از آن به آرامی مژه مصنوعی را مماس مژه های فر شده در پشت پلک قرار داده و با چسب مخصوص بچسبانید و خوب صبر کنید تا چسب آن کاملا خشک شود.

ما سعی کرده ایم تا یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را برای شما عزیزان تهیه و در فروشگاه قرار دهیم.شما پس از شستشوی مژه خود و بعد از اطمینان پیدا کردن از خشک شدن انها می توانید مزه های مصنوعی را جا گذاری کرده و با ریمل انها را به صورت منظم به سمت بالا حالت دهید.

 

کلمات کلیدی:

مژه مصنوعی , خرید مژه مصنوعی , ست مژه مصنوعی , خرید ست مژه مصنوعی

 

==========================================================

خرید موچین چراغ دار

 

خرید موچین چراغ دار - اگر به دنبال یک موچین کاملا متفاوت و حرفه ای هستید تا اصلاحی روان و بدون درد را تجربه نمایید ما به شما خرید موچین چراغدار لیزری را معرفی می کنیم.بوسیله این موچین براحتی می توانید با آینه بزرگنمایی که در درون ان تعبیه شده و بوسیله نور موجود در  آن  اصلاحی سریع و راحت  را تجربه نمایید.

موچین لیزری یکی از جدیدترین محصولات  آرایشی بوده که به تازگی روانه بازار شده است و از استقبال خوبی هم برخوردار شده است.ما نیز در فروشگاه البرز خرید برای شما علاقه مندان به این محصول امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

دیگر وقت ان رسیده که موچین های قدیمی را دور انداخته و با موچین جدید آینه دار اصلاحی آسان و بدون دردسر را تجربه نمایید.بوسیله این محصول براحتی و در عرض چند دقیقه موهای زائد ابرو و دیگر قسمت ها را از بین برده و دیگر نیاز نیست تا وقت و زمان بسیاری را برای این کار اختصاص دهید.البرز خرید سعی کرده است تا مانند گذشته از میان تمام محصولات مشابه بازار یکی از با کیفیت ترین ها را انتخاب و برای شما در فروشگاه قرار داده ایم.

موچین چراغدار لیزری با وجود چراغی که درون ان تعبیه شده استا باعث شده تا کیفیت بسیار بالایی در هنگام استفاده از ان داشته باشد و با دقت بالایی تمام موهای ریز و درشت را  اصلاح می کند.

 

کلمات کلیدی:

موچین چراغ دار , خرید موچینموچین لیزری , خرید موچین چراغ دار

 ==========================================================

خرید ماسک ژله ای چشم

 

خرید ماسک ژله ای چشم - یکی از مشکلاتی که امروزه اکثر خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند وجود آثار خستگی روزانه در میان اطراف چشمانشان است و همین امر باعث  بد شدن ظاهر صورت می شود .امروز در فروشگاه البرز خرید محصولی از شرکت بایترون را به شما معرفی خواهیم کرد که به عنوان یکی از محصولات منحصر به فرد سال 2012 شناخته شده است.ماسک ژله ای چشم نام محصول مورد نظر ما می باشد.

شما با استفاده از این ماسک ژله ای می توانید سلامتی و شادابی پوست را دوباره به خود برگردانید و دیگر اثری از خستگی و چین و چروک ها و حالت بد دور چشم  نمی بینید.این ماسک ژله ای مورد استفاده بسیاری از بانوان در سراسر دنیا بوده و تاثیرات مثبت و قابل قبولی را بروی پوست شما می گذارد.

نحوه عملکرد این محصول به این گونه است که به صورت یک نقاب با پوشش مقاوم بروی پوست شما قرار می گیرد و قرمزی و خستگی دور چشم شما را بعد از چندین دوره مصرف متوالی به کلی از بین خواهد برد.

  

یکی دیگر از عوامل خستگی و سرخ شدن چشم استفاده مداوم از کامپیوتر و وسایل تصویری می باشد .چرا که کابر هنگام استفاده از این وسایل دیگر کمتر پلک می زند و همین امر باعث ایجاد خستگی و سرخی چشم خواهد شد.بوسیله این ماسک ژله ای براحتی می توانید اثار خستگی و قرمزی را از بین ببرید.

همین الان می توانید از فروشگاه البرز خرید این محصول را تهیه نمایید.برای خرید ماسک ژله ای می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

روش مصرف این ماسک به صورت مصرف سرد به شرح زیر می باشد:

جهت استفاده به صورت سرد ماسک را به مدت 10 دقیقه در فریزر یا 60 دقیقه در یخچال گذاشته سپس آنها را روی چشم ها قرار دهید.

جهت استفاده از ماسک به صورت گرم به روش زیر باید عمل نمایید:

 

جهت استفاده به صورت گرم ابتدا آب را در ظرف جوش آورده و پس از خاموش کردن شعله ماسک را درون ظرف می گذاریم تا به دمای مورد نظر برسد.

با استفاده مداوم از این محصول می توانید از  چین و چروک و کبودی دور چشم جلوگیری نموده و به شادابی پوست خود کمک نمایید.

  

کلمات کلیدی:

ماسک ژله ای چشم , خرید ماسک ژله ای چشم , ماسک چشم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 129